قیمت نبشی استیل

قیمت خرید نبشی استیل

فهرست مطالب

در دنیای مدرن و پیشرفته امروز ابزار و تجهیزات بسیاری در صنعت ساخت‌وساز ایجاد شده است که یکی از این تجهیزات نبشی استنلس استیل است. در این سال‌ها تقاضای مصرف‌کنندگان برای تهیه و استفاده از آن در صنایع مختلف بسیار افزایش پیدا کرده است؛ به همین منظور تولید‌کنندگان بسیاری اقدام به تولید آن کرده‌اند. به دلیل افزایش تولید این محصول و افزایش تقاضا، فروشندگان و تولیدکنندگان قیمت‌های مختلفی برای آن ارائه داده‌اند؛ اما باید بدانید که قیمت نبشی استیل تحت‌تأثیر عوامل مختلفی مانند ضخامت، ابعاد و غیره قرار دارد. در ادامه قصد داریم به موضوع قیمت‌های مختلف نبشی استیل، عوامل مؤثر بر آن و انواع مختلف آن و همچنین نحوه خرید نبشی استیل بپردازیم.

فهرست مطالب

نبشی استنلس‌استیل چیست؟

نبشی استنلس‌استیل، نوعی پروفیل فولادی ال شکل است که از فولاد ضدزنگ ساخته شده است. این محصول به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ‌زدگی، ضربه و حرارت در صنایع مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این نوع نبشی دارای جنس فولاد ضدزنگ که در گرید ۳۰۴، ۳۱۶، ۴۳۰، ۴۱۰، ۳۰۹s و غیره تولید می‌شود. استفاده از این محصول برای مصرف‌کننده مزایای بسیاری از جمله مقاومت بالا، طول عمر بالا و ماندگاری طولانی، ظاهری زیبا و مدرن، قابلیت فرم‌پذیری و برش آسان و قابلیت بازیافت را به همراه دارد. این محصول در کنار مزایای بسیاری که دارد، معایبی را نیز دارا است که برخی از آن‌ها شامل قیمت بالا و وزن زیاد محصول است.

نبشی استیل

نبشی استنلس‌استیل چه کاربردی دارد؟

بسیاری از افراد از نبشی های استیل در بسیاری از صنایع استفاده می‌کنند که برخی از این صنایع عبارت‌اند از:

  • صنعت ساخت سازه‌های فلزی
  • صنعت ساختمان
  • صنعت ساخت دکوراسیون
  • صنایع غذایی و دارویی
  • صنعت نفت و گاز
  • صنعت حمل‌ونقل

به‌طورکلی، خرید نبشی استیل به دلیل مزایای متعدد یک انتخاب ایده‌آل برای صنایع مختلف محسوب می‌شود. استفاده از این محصول بسیاری از نیاز‌های مصرف‌کنندگان از جمله استحکام، دوام و زیبایی را فراهم می‌آورد.

انواع نبشی استیل موجود در بازار

نبشی نوعی از محصولات فلزی ال مانند از جنس فولاد ضدزنگ است که به‌عنوان فولاد ضدزنگ با گرید مختلف در صنایع گوناگون کاربرد دارد. تولیدکنندگان به دلیل محبوبت این محصول اقدام به طراحی و تولید آن در دسته‌بندی‌های مختلفی کرده‌اند که برخی از این تقسیم‌بندی‌ها عبارت‌اند از:

·      دسته‌بندی بر اساس گرید

گرید درجه و اندازی نبشی‌های استیل هستند که در واقع یکی از شناخته‌شده‌ترین دسته‌بند در بین مصرف‌کنندگان است. گرید یکی از مهم‌ترین مواردی است که در قیمت نبشی استیل تأثیر دارد و باعث افزایش و کاهش قیمت آن می‌شود. در این دسته‌بندی نبشی‌های استیل خود به ۵ نوع تقسیم‌بندی می‌شوند که این موارد عبارت است از:

  1. گرید ۳۰۴: این گرید یکی از پرکاربرد‌ترین انواع نبشی استیل است که خرید نبشی استیل از این نوع برای مصارف عمومی توصیه می‌شود. منظور بسیار از تولیدکنندگان و فروشندگان برای این محصول مواردی از جمله ساخت درب و پنجره، نره، تجهیزات و غیره بوده؛ همچنین مواردی که دارای شرایط آب و هوایی معمولی است.
  2. گرید ۳۱۶: بسیاری از مصرف‌کنندگان از این گرید به دلیل مقاومت بیشتر در برابر خوردگی، برای مصارف در محیط‌های اسیدی، مناسب است. در موارد دیگری از این نوع نبشی استیل برای مواردی استفاده می‌شود که دارای ویژگی شور و خورنده مانند صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی و غیر باشند.
  3. گرید ۳۰۹S: اگر در صنعت نفت و گاز فعالیت دارید یا در صنعتی فعالیت دارید که با مبدل‌های حرارتی و کوره‌ها فعالیت دارد این گرید نبشی مناسب فعالیت شما است. این نوع گرید نبشی به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر حرارت می‌تواند عملکرد ایده‌آلی در صنعت‌های نام‌برده‌شده یا مشابه آن‌ها داشته باشد.
  4. گرید ۴۱۰: کاربرد و سایزگرید در قیمت نبشی استیل تاثیر بسیاری داشته که این گرید به دلیل داشتن خاصیت مغناطیسی قیمت بالا‌تری دارد. افرادی که در صنعت ساختمان، تجهیزات و غیره فعالیت دارند از این گرید استفاده می‌کنند.
  5. گرید ۴۳۰: در هنگام خرید نبشی استیل توجه به گرید و قیمت آن فاکتورهای مهمی هستند که باید به عنوان مصرف‌کننده در نظر بگیرید. گرید ۴۳۰ یکی از ارزان‌ترین نوع نبشی استیل است که برای مصارف در صنعت ساخت و ساز، ساختمان، تجهیزات و غیره با شرایط محیطی خنثی کاربرد دارد.

·      دسته‌بندی بر اساس ضخامت

دسته‌بندی نبشی‌ها بر اساس ضخامت خود دارای دو نوع است که عبارت‌اند از:

  1. نبشی نازک: نبشی‌هایی با ضخامت کمتر از ۶ میلی‌متر هستند که برای مصارف ظریف‌تری مانند ساخت درب و پنجره، نرده وکاربرد دارند.
  2. نبشی استیل ضخیم: نبشی با ضخامت ۶ میلی‌متذ و بیشتر که برای مصارف سنگین مانند ساخت سازه‌های فلزی، پل‌ها و غیره مناسب هستند.

·      دسته‌بندی بر اساس ابعاد مختلف

در دسته‌بندی بر اساس ابعاد که قیمت نبشی استیل در آن مناسب‌تر است، دو نوع تبشی وجود دارد که عبارت است از:

  1. نبشی کوچک: نبشی‌هایی که طول شاخه‌های آن کمتر از ۵۰ سانتی متر است و برای مصرف در محیط‌های کوچک کاربرد دارد.
  2. نبشی بزرگ: این نوع نبشی‌ها دارای طول شاخه‌های ۵۰ سانتی‌متر و بیشتر هستند که برای مصرف سنگین و محیط کوچک مناسب هستند.

به‌طورکلی در هنگام خرید نبشی استیل، انتخاب ضخامت، گرید و ابعاد مناسب نبشی استیل به کاربری و شرایط محیطی موردنظر بستگی دارد. نبشی استیل به دلیل مزایای متعدد، انتخابی مناسب برای صنایعی هستند که نیاز به استحکام، دوام و زیبایی را در کنار هم دارند.

نبشی استیل

قیمت نبشی استیل و عوامل مؤثر بر قیمت آن

قیمت نبشی‌های استیل به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از این موارد عبارت است از:

۱.   گرید نبشی

نبشی گرید ۳۰۴ پرکاربرد‌ترین و ارزان‌ترید نوع نبشی استیل در بازار است و در مقابل آن نبشی‌های ۳۱۶ و ۳۰۴ به دلیل کاربرد خاصی که دارند دارای قیمت بالا‌تری هستند. نبشی‌های استیل گرید۴۱۰، ۳۰۹S، ۴۳۰ دارای کاربرد و قیمت خاص خود هستند.

۲.   ضخامت نبشی

قیمت نبشی‌ استیل که دارای ضخامت نازک کمتر از ۵ میلی‌متر هستند عموماً  پایین‌تر از نبشی‌های استیل ضخیم است. در مقابل نبشی‌های با ضخامت ۵ میلی‌متر و بالا‌تر قیمت و استحکام بیشتری دارند.

۳.   ابعاد

از نظر ابعاد نبشی کوچک‌تر که دارای طول کمتر از ۵۰ سانتی‌متر است معمولا قیمت پایین‌تری دارد و در مقابل نبشی دارای ابعاد ۵۰ سانتی‌متر یا بیشتر قیمت بالا‌تری خواهد داشت. با این وجود در هنگام خرید نبشی استیل به ابعاد آن نیز توجه کنید.

سایر عوامل مؤثر بر قیمت نبشی استیل

برخی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت این محصول عبارت است از:

  1. برند
  2. نرخ ارز
  3. فصل تقاضا
  4. شرایط بازار
  5. هزینه‌های تولید
  6. قوانین و مقررات
  7. عرضه و تقاضا

نحوه خرید نبشی استیل

خرید انواع مختلف نبشی استیل باتوجه به تنوع گرید، ضخامت، ابعاد و برند‌های موجود در بازار، نیازمند آگاهی و بررسی فاکتور‌های مختلفی است. مراحل خرید انواع مختلف نبشی عبارت است از:

  1. تعیین نیاز
  2. تحقیق و انتخاب
  3. یافتن فروشند
  4. رعایت نکات خرید

برخی از موارد و نکاتی که باید در هنگام خرید نبشی استیل در نظر بگیرید عبارت است از:

  • اعتبارسنجی محصول
  • کیفیت
  • گارانتی
  • حمل و نقل
  • شرایط پرداخت

جمع بندی

انواع مختلف نبشی در بازار وجود دارد که از جمله آن‌ها نبشی ۳۰۴، ۳۱۶، ۳۰۹S و غیره است که هر کدام از آن‌ها بنابر ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی که دارند در صنایع مختلفی استفاده می‌شوند. مصرف‌کنندگان از این نوع نبشی در صنعت نفت و گاز، صنعت ساخت‌وساز فلزی، ساختمان و غیره استفاده می‌کنند. قیمت نبشی استیل  تحت‌تأثیر عوامل مختلفی از جمله ابعاد، گرید، ضخامت و غیره قرار دارد که خریداران در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنند.

اگر شما به دنبال خرید نبشی استیل با قیمت مناسب هستید، می‌توانید از شرکت آهن جردن اقدام کنید. این شرکت با داشتن یال‌ها تجربه در زمینه فروش نبشی و محصولات فلزی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
۵ ۱ رای
رتبه دهی

اشتراک گزاری کنید

Email
Telegram
WhatsApp
Subscribe
Notify of
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات

09126357566